Egypt 2O15

4. října 2015 v 18:53 | DenysΔ |  Cestuju
Ahoj, jak jsem slíbila. hh zatím mi to dva dny vydrželo.
přemýšlela jsem co napsat. vzhledem k tomu, že za tři týdny opět odlétám, opět do Egypta, mohla bych se podělit o zážitky z Egypta z července tohohle roku.

Miluju Egypt, miluju jinou poctatu jejich života, jejich chováni.. Chápu, že některým se to líbit nemusí, ale pro mě je to něco jedinečného. Mohla bych tam žít. Upřímně, nesnáším, vždy když odlétam a slyším na letišti čechy, vždy mám chuť začít mluvit anglicky a dělat, že jsem z jiné země.

Tak tedy, odlétala jsem se dvěma kamarádkama z Prahy, což byla taky celkem náročná cesta z Brna, ale určitě né tak moc jako ta zpáteční, kdy jsme se zamotaly někde v metru. Let byl celkem poklidný, ale jak jsem řekla bylo to hrozně náročné. Z Brna sme jeli někdy ve 3 a odlet byl až 15 minut po půlnoci. A nehorázně dlouhej, hh teda já jsem to klasicky prospala, ale ty dvě to měli poněkut horší. Na letišti v Hurgádě, klasicky dobré, čekal na mě kamarád, takže i to čekáni celkem ryhle uteklo. V hotelu jsem k mému štěstí měla také známého, takže jsme byly ubytováni do 2 hodin, i s překvápkem na pokoji, jinak by jsme čekaly minimálně 8 hodin. Celý pobyt byl naprosto užasný! Hotel - Sunny day, El palacio, je krásný hotel, ovšem řekla bych, že málo personálu, málo místa, co se týče jídelny a strašně moc lidi, hlavně rusu a arabů. Mě to bylo celkem ukradené, ale co jsem se bavila s pár delegáty, lidé často tenhle hotel měnili. Každopádně, já jsem si to užila i přes mraky lidí. Díky nejmenovanému kamarádovy, který mě i mé kamarádky, protáhl snad na všechna místa v Hurgádě. Byla jsem se podívat v Marině (přístav), na soukromé lodi, někde uprostřed moře, kde jsme se potápěly, na molu, kde jsme s jeho kamarády popíjely, celé centrum Hurgády (které jsem teda už prošla pomilionkráté) , a mohla bych pokračovat..... Zpáteční cestu sme teda všechny tři ořvaly. Na to, že jsem byla v Egyptě už po několikáte, tohle byla vážně dovolena, na které mám neuvěřitelné zážitky! :3
omlouvám se, ale fotek je fakt srašně málo, a ještě na prd kvalita, nějak postráda smysl pořád fotit, když už jsem tam po několikáte. Každopádně, možná už jste viděli, ale spíš jako focení, sme dali přednost VIDEU.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Komentáře

1 Lů | Web | 5. října 2015 v 16:50 | Reagovat

Tady je to celý nějaký nový... to koukám, krásný! :)
Ty jsi cestovatelka! :D Já už se chci taky někam podívat. :D
Musí být super takhle vycestovat s kamarádkami.. a jak popisuješ ty zážitky... zní to skvěle! Vlastně i to video, co jsi sem dávala před nějakou dobou, bylo parádní a bylo vidět, že to musela být skvělá dovolená. :)
I když věřím, že cesta byla náročná (a já bych se bála, posera malej, no :D), tak věřím, že to za to stálo. :)
Tak koukám, že sem ten odkaz na video dáváš. :D To je přesně to, co jsem o pár řádek výš myslela. :D
Snad si následující dovolenou v Egyptě opět tak skvěle užiješ! :*
A jinak taky mám ráda, když mám program nabitý, ale zároveň na to nadávám, asi je to tak normální. :D :D

2 stihlejsi stihlejsi | Web | 5. října 2015 v 17:48 | Reagovat

Tyjo, tak to je síla!

Dá se ještě koupat, není moc zima? A nebojíš se? Já bych se teď už asi do Afriky bála vzhledem k politický situaci. Moc Ti to přeju, je to krásný, číst, jak si někdo užívá :) Opatruj se ;)

3 Nelly Cadlenson Nelly Cadlenson | Web | 5. října 2015 v 20:18 | Reagovat

Já chci taky!! :)

4 stihlejsi stihlejsi | 6. října 2015 v 22:38 | Reagovat

Ahoj ;) Ptala ses na ty kilijouly. Bud je prectu na obalu potravin a nebo si je najdu na netu. Jidlo vetsinou vazim a nebo to beru odhadem - coz neni 100% presne, jen orientacni. Pro shozeni kil bych se mela drzet zhruba 5000 kJ denne. Opet na netu najdes spoustu kalkulacek bazalniho metabolismu ;)

5 Adell Kott Adell Kott | Web | 7. října 2015 v 18:51 | Reagovat

ani nemůžu koukat na ty fotky, dneska venku pořád prší a celý dne myslím na to že bych se vrátil na dovču:D vypadá to tam hezky podle fotek:) v egyptě jsem nikdy nebyla:)

6 S-hejvi S-hejvi | Web | 8. října 2015 v 15:12 | Reagovat

Přesně takhle já to mám s Řeckem i Španělskem, ta kultura je úžasná :)

7 Lucie Lucie | Web | 9. října 2015 v 23:29 | Reagovat

[1]:
Nový blog. ;)
A promiň za takový komentář, klidně ho smaž, až ho přečteš. ;) :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.