Říjen 2015

28.1O odlet

27. října 2015 v 11:54 | DenysΔ |  Cestuju
ahoj, můžu Vám říct, že posledních pár dnů jsem napnutá jak struna. K mému "štěstí", k datu 24, kdy jsem měla původně odlétat, všechny letenky byly vyprodané. Domluvila jsem se s paní z agentůry, se kterou létám pokaždé, že pokud se nějaké objeví dá mi okamžitě vědět. Abych byla upřímná už jsem s tím nepočítala a během své noční, jsem se smířila, že prostě tenhle rok už neodletím. Ovšem včera sms, objevily se letenky na 28/10. Takže včera jsem lítala tam a zpět celé odpoledne. Vypadá to celé celkem nadějně, dneska se to musí zaplatit, takže já musim pořešit práci, jestli mi posunou termín, kdy bych mohla odletět a kamarádka to stejné. Řekla bych, že to už je poslední krůček k tomu, abychom vyjely. Abych řekla pravdu, tak ale ještě jedna věc, celkem mě zaráží ta cena. Když jsem letěla v červenci platila jsem necelých 13 tisíc, teď se pohybujeme na 15. Což je pro mě za Egypt, v říjnu celkem velká částka.

A musím říct, že to vypadá nadějně nan 99,99% letímě. Zítra! Mám panickou hrůzu z té cesty. Opět je to vše na mě!. Kamarádka je celkem dezorientovaný tip, takže tu postavit na autobusové nádraží u grandu a nehne se. Trošku se bojím, že mezi Brnem a Prahou bude nějaká havárka a mi se nedostanem na Florenc, ten čas který tam máme být. Protože během hodiny nám jede zase autobus na letiště. Je to chaotické. Ale věřím tomu, že to bude naprosto v pohodě!.

Select a photo O.11 | Autumn, October

13. října 2015 v 8:39 | DenysΔ |  Obrázky na téma
Zdravím, děkuji, za milé komentáře k předešlému článku.(:

Minulý týden jsem měla "dlouhý týden" (tzn. ponděli, utery, patek, sobota, neděle). To jsem většinou vždycky naprosto mrtvá, proto jsem neměla ani náladu, něco přidávat. Je to takový nudný týden, kdy jsem většinou jen práci, a vubec nic zajmavého se neděje. Proto jsem trošku tápala v tom co bych přidala. Fotky bohužel nové nemám, takže jsem opět projížděla weheartit. Což bych mohla dělat hodiny, každý den. Jsou tam skvělé obrázky, inspirace!.

Egypt 2O15

4. října 2015 v 18:53 | DenysΔ |  Cestuju
Ahoj, jak jsem slíbila. hh zatím mi to dva dny vydrželo.
přemýšlela jsem co napsat. vzhledem k tomu, že za tři týdny opět odlétám, opět do Egypta, mohla bych se podělit o zážitky z Egypta z července tohohle roku.

Miluju Egypt, miluju jinou poctatu jejich života, jejich chováni.. Chápu, že některým se to líbit nemusí, ale pro mě je to něco jedinečného. Mohla bych tam žít. Upřímně, nesnáším, vždy když odlétam a slyším na letišti čechy, vždy mám chuť začít mluvit anglicky a dělat, že jsem z jiné země.

Tak tedy, odlétala jsem se dvěma kamarádkama z Prahy, což byla taky celkem náročná cesta z Brna, ale určitě né tak moc jako ta zpáteční, kdy jsme se zamotaly někde v metru. Let byl celkem poklidný, ale jak jsem řekla bylo to hrozně náročné. Z Brna sme jeli někdy ve 3 a odlet byl až 15 minut po půlnoci. A nehorázně dlouhej, hh teda já jsem to klasicky prospala, ale ty dvě to měli poněkut horší. Na letišti v Hurgádě, klasicky dobré, čekal na mě kamarád, takže i to čekáni celkem ryhle uteklo. V hotelu jsem k mému štěstí měla také známého, takže jsme byly ubytováni do 2 hodin, i s překvápkem na pokoji, jinak by jsme čekaly minimálně 8 hodin. Celý pobyt byl naprosto užasný! Hotel - Sunny day, El palacio, je krásný hotel, ovšem řekla bych, že málo personálu, málo místa, co se týče jídelny a strašně moc lidi, hlavně rusu a arabů. Mě to bylo celkem ukradené, ale co jsem se bavila s pár delegáty, lidé často tenhle hotel měnili. Každopádně, já jsem si to užila i přes mraky lidí. Díky nejmenovanému kamarádovy, který mě i mé kamarádky, protáhl snad na všechna místa v Hurgádě. Byla jsem se podívat v Marině (přístav), na soukromé lodi, někde uprostřed moře, kde jsme se potápěly, na molu, kde jsme s jeho kamarády popíjely, celé centrum Hurgády (které jsem teda už prošla pomilionkráté) , a mohla bych pokračovat..... Zpáteční cestu sme teda všechny tři ořvaly. Na to, že jsem byla v Egyptě už po několikáte, tohle byla vážně dovolena, na které mám neuvěřitelné zážitky! :3
omlouvám se, ale fotek je fakt srašně málo, a ještě na prd kvalita, nějak postráda smysl pořád fotit, když už jsem tam po několikáte. Každopádně, možná už jste viděli, ale spíš jako focení, sme dali přednost VIDEU.

Select a photo O.1O

3. října 2015 v 13:58 | DenysΔ |  Obrázky na téma
Zdravím, omlouvám se, bohužel s mým stylem života, nestíhám moc internet. Dneska mám konečně volno, dokonce celý víkend. Posledních pár dnů, bylo celkem chaotických, a dá se říct, že jen pracovních. Proto jsem ráda, že mám volné dny.

Bohužel mám problémy s foťákem, tak jsem přidala aspoň nějaké fotky z weheartit. Ovšem za poslední dny, jsem si pořídila pár věcí, tak doufám, že se mi podaří přidat článek, konečně už z fotkami. Musím někde posbírat inspiraci.